loading...

Սրտաբանները միաձայն հաստատում են, որ ոչ միայն կարևոր է, թե որքան ջուր եք խմում օրվա մեջ, այլ այն, թե որ ժամին եք խմում։

Նրանք ասել են այն ժամանակահատվածները, երբ ջուր խմելն անհրաժեշտություն է։ Ահա դրանք։

Երբ դուք արթնանում եք, պետք է միանգամից խմեք 400 մլ ջուր և դրանից ոչ քիչ։ Դա օգնում է ներքին օրգաններին փափուկ և հանգիստ սկսել իրենց աշխատանքը։

Խմեք ջուր սնունդից կես ժամ առաջ։ Դա օգնում է լավացնել նյութափոխանակությունը ձեր օրգանիզմում։

Եթե դուք պատրաստվում եք լոգանք ընդունել կամ գնալ շոգեբաղնիք, ապա ձեզ անհրաժեշտ է անպայման խմել 200 մլ ջուր։ Դա թույլ է տալիս ճնշմանը մնալ նորմայի մեջ և պաշտպանում օրգանիզմը ջրազրկումից։

Խմեք մեկ բաժակ ջուր մեկ ժամ առաջ այն բանից հետո, երբ պատրաստվում եք քնել։ Այդ մեկ բաժակ ջուրը նվազեցնում է սրտի կաթվածի հավանականությունը 95%-ով։

Եղեք առողջ։

Աղբյուր

loading...

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here